انتخابات سالم منوط به آموزش و عملکرد خوب اعضای شعب اخذ رای است

فرماندار بافق گفت: دست اندرکاران انتخابات نسبت به آیین نامه‌ها و قوانین انتخابات آشنایی کامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در نشست ستاد انتخابات مشارکت حداکثری در امر انتخابات را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید بر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد، چرا که این حضور نشان از اعتماد مردم نسبت به نظام و آرمان‌های انقلاب دارد.

او رعایت مسائل بهداشتی در شعب را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: اولویت ستاد انتخابات شهرستان رعایت قانون و سلامت مردم در روند برگزاری انتخابات است، به همین منظور ناظران بهداشتی از نحوه رعایت مسائل و شیوه نامه‌های بهداشتی در روز انتخابات به صورت میدانی از شعب اخذ رای بازدید خواهند داشت.

فرماندار بافق برگزاری انتخابات سالم و بدون دغدغه را منوط به عملکرد خوب اعضای شعب اخذ رای دانست و تاکید کرد: کسانی که دست اندرکار امر انتخابات هستند علاوه بر اخلاق و رفتار و امانت داری باید نسبت به آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و قوانین انتخابات آشنایی کامل داشته باشند، به همین منظور برگزاری دوره‌های آموزشی بسیار مهم است.

طلائی مقدم افزود: آموزش اعضای شعب اخذ رای به صورت گروه‌های جداگانه و با رعایت مسائل بهداشتی از ۱۷ خرداد ماه به مدت سه روز به صورت حضوری برگزار شود تا اعضای شعب با اطلاعات و آگاهی کامل به قوانین و مقررات انتخابات در شعب حاضر شوند.

سومین نشست ستاد انتخابات شهرستان بافق با حضور فرماندار و اعضای ستاد در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

در ابتدای این نشست مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات گزارش عملکردی از فعالیت و اقدامات صورت گرفته در بحث انتخابات را بیان کردند.

همچنین در این نشست در خصوص برنامه ریزی مستند سازی روند انتخابات، تامین مواد ضدعفونی برای شعب و برنامه ریزی دوره آموزشی اعضای شعب بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.