حجت الاسلام سعادت فر گفت: باید همه مسئولان، انقلابی عمل کنند تا مردم بیشتر از این با مشکلات مواجه نشوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری، گفت: امروز صدا‌هایی برای تخریب مجلس انقلابی شدت گرفته تا مردم را از ایجاد دولت انقلابی نیز دلسرد کنند.

او با تشریح تفاوت‌های مجلس انقلابی و غیر انقلابی، بیان داشت: قوانین اسلامی برای نجات بشریت است و انسان را به کمال می‌رساند و نمایندگان مجلس انقلابی باید به دنبال تصویب و نظارت بر چنین قوانینی باشند.

امام جمعه بافق افزود: در نظام غیر اسلامی مجلس به دنبال آن است که هرچه دل مردم می‌خواهد ولو همجنس بازی را قانون کند، اما مجلس در جمهوری اسلامی به دنبال تعالی و رشد انسان برای زمینه سازی صبح ظهور است.

حجت الاسلام سعادت فر در بخش دیگری از سخنان خود به حرکت انقلابی شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: باید همه مسئولان انقلابی عمل کنند تا مردم بیشتر از این با مشکلات مواجه نشوند.

امام جمعه بافق افزود: سه طیف در مقابل اقدام شورای نگهبان هستند، افرادی که نجیبانه رای شورای نگهبان را پذیرفتند، افرادی که تنها در صورتی که به نفع آن‌ها باشد موافقند و اگر نه مخالفند و افرادی که نقد دلسوزانه دارند که این اقدام موجب کاهش مشارکت خواهد شد.

او گفت: اصل مشارکت را مدیران قوی می‌سازند، اگر کاندیدا‌ها بتوانند مردم را قانع کنند، مردم به میدان خواهند آمد.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: عدالت خواهی از مولفه‌های جوان انقلابی است، اما آنچه از ان مهم‌تر است بصیرت محسوب می‌شود.

امام جمعه بافق همچنین با اشاره به برخی از موضوعات مربوط به شهرستان بافق به فعالیت‌های کارخانجات تعمیر لکوموتیو بافق اشاره کرد و بیان داشت: یکی از فرصت‌های شهرستان کارخانجات تعمیرات لوکوموتیو است که باید مسئولان به آن توجه بیشتری داشته باشند و امتیازات این کارخانجات که همان نیرو‌های متخصص بومی را نادیده نگیرند.

اوگفت: باید این استعداد بومی در سطح کشور معرفی شود و صنایع جوار ریلی در شهرستان توسعه یابد.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: یکی از مهمترین اختلافات صاحبان زر و زیور با حاکم دین، بخاطر قطع شدن دست آن‌ها از بیت المال است و امروز هم کسانی هستند که بخاطر این اتفاق، با بیگانگان و دشمنان مذاکره می‌کنند.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: کسانی که معتقد بودند در زندگی امام یک نقطه خاکستری هم وجود نداشته، اما امروز رنگ عوض کردند، بخاطر قطع شدن دست آن‌ها از بیت المال است.

او گفت: تقدس زدایی از مقام امام علی (ع) یکی از کار‌های اشعث بود که امروزه هم بعضی از معاندین این کار را در رابطه با امام امت انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.