حجت الاسلام سعادت فر با بیان اینکه ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران دست از حمایت گروه‌های مقاومت برنمی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق  گفت: حضور در انتخابات راه گشای حل مشکلات است و انتخاب اصلح آینده انقلاب را تضمین می‌کند و بزرگترین معرف نظام اسلامی است و مهمترین کار برای تقویت آن شرکت در انتخابات است.

امام جمعه بافق افزود: زیر سوال بردن خدمات انقلاب با ادبیات مغیره‌ها برای کمرنگ کردن کارنامه درخشان انقلاب است.

او بیان داشت: به کسی رای دهید که علاوه بر ولایت مداری ظرفیت ولایتمداری هم داشته باشد.

امام جمعه بافق گفت: همان‌ها که می‌گویند اگر من تایید صلاحیت نشدم در انتخابات شرکت نمی‌کنم و طرفداران من هم شرکت نکنند، این‌ها قدرت طلبند.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: مغیره زمان کیست؟ همان‌ها که با پررویی می‌گویند عرصه اقتصاد نه پادگان است نه دادگاه و زیر سوال بردن نیرو‌های نظامی و دستگاه قضا برای چیست؟ جز برای رسیدن به قدرت و صاحبان این تفکرات یا خائنند یا ساده لوح هستند.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: عده‌ای ساده لوح دنبال این هستند که افرادی ناکارآمد روی کار بیایند تا نظام و انقلاب را تضعیف کنند.

امام جمعه بافق بیان داشت: مشکلات و شبه‌های زیادی وجود دارد، اما با حضور گسترده می‌توان این مشکلات را رفع کرد.

او افزود: به برکت این انقلاب و مجاهدت نیرو‌های انقلابی امروز انقلاب نور چشم آزادی خواهان دنیا است.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: روی کار آمدن دولتی انقلابی و جوان کارنامه خوبی رقم خواهد زد و رسوایی برخی از جاه طلبان را در پی خواهد داشت و باید در انتخابات، دولت جوان انقلابی روی کار بیاید و کشور از دست غربگرا‌ها خارج شود.

امام جمعه بافق گفت: به کسی رای دهید که حداقل غیرت داشته باشد.

حجت الاسلام سعادت فر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مذاکرات وین مساله‌ای ملی است و محصول آن باید رفع همه‌ی تحریم‌ها باشد و راستی آزمایی نیز به همت نظام صورت گیرد.

او افزود: عده‌ای با عجله دنبال کارنامه سازی و کار سطحی هستند و با این کار خیانت به خون شهدا و مردم می‌کنند.

او گفت:، اما بدانیم که اگر مذاکرات هم به نتیجه نرسید، می‌توان با تکیه بر نیرو‌های جوان داخلی از مشکلات عبور کرد، ما باید به سرعت به سمت قوی شدن برویم.

امام جمعه بافق افزود: هدف از مذاکرات در وین باید لغو تمامی تحریم‌ها باشد به همراه راستی آزمایی چه در این دولت و چه در دولت آینده و عجله و سطحی نگری در این مذاکرات خیانت به مردم است.

او همچنین با اشاره به پیروزی مقاومت در فلسطین تصریح کرد: امروز میدان ثابت کرد که می‌توان با حداقل تجهیزات در برابر گنبد آهنین پیروز شد.

او بیان داشت: رژیم صهیونیستی بداند که ابهتش در دنیا فرو ریخته است و این رژیم بداند که جمهوری اسلامی تا اخرین لحظه دست از حمایت گروه‌های مقاومت برنمی دارد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار