آصفری گفت: با توجه به ورود به گام دوم انقلاب انتخابات پیش رو در شرایط حساسی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس و نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در جمع فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی استان مرکزی: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران چله اول را گذرانده و وارد چله دوم و گام دوم می‌شود و شرایط و انتخابات پیش رو حساس هستند.

آصفری با بیان اینکه باید جهانی بیاندیشیم افزود: امروز شرایط به گونه‌ای است که باید پشتوانه مردمی نظام را حفظ کنیم و جریان اصیل انقلابی برآمده از متن مردم و برای مردم است که برای حفظ منافع مردم و انقلاب تلاش می‌کند و صادقانه در صحنه است.

او اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه مجاهدین عرصه جنگ نرم هستند که در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند و امروز نقش رسانه در گام دوم انقلاب نقشی مهم و اثرگذار است و مهمترین راهکار توفیق در فضای مجازی، تولید محتوا در راستای ارزش‌های انقلاب است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس بیان کرد: یکی از ضرورت‌هایی که مسئولین باید به آن پایبند باشند پاسخگو بودنشان به رسانه هاست که صدای مردم هستند که این مهم در مورد نمایندگان مجلس باید بیشتر مورد توجه باشد.

او ادامه داد: تقویت ارتباط نمایندگان مجلس با رسانه‌هایی که از جنس مردم هستند و در راستای منافع مردم حرکت می‌کنند همواره باید مورد توجه باشد چراکه رسانه‌ها می‌توانند علاوه بر اینکه اقدامات و خدمات ارائه شده را به گوش مردم برسانند به عنوان دیده بان‌های همیشه بیدار در کنار نمایندگان برای پیگیری مطالبات مردم از مسئولین حرکت کنند.


آصفری با اشاره به اینکه جریان اصیل انقلاب صادقانه‌ترین رفتار را با مردم دارد، اما جریانی که بیش از چند دهه از تاسیس آن می‌گذرد هنوز در ابهامات درونی خود باقی مانده است تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد و جریان‌های سیاسی برای ضربه زدن به نیرو‌های انقلاب از شیطنت‌های رسانه‌ای استفاده می‌کنند که غیرقابل قبول است.

او ادامه داد: برخی از جریانات سیاسی خودشان هم نمی‌دانند به دنبال اصلاح چه چیزی هستند و لذا باید متوجه باشند که اگر خواهان اصلاح رابطه با آمریکا هستند بدانند که راه آن‌ها با ملت ایران جدا است چرا که ملت راه عزت و استقلال کشور را انتخاب کرده است.

نماینده مردم اراک، خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان برای حفظ منافع مردم و استان کاملا یک صدا و متحدند و اختلافات به هیچ عنوان موجب نادیده گرفتن منافع مردم نخواهد شد.

او افزود: بنده به همراه دیگر نمایندگان بیش از ۵۶ طرح مهم را در مجلس شورای اسلامی پیگیری هستیم که هرکدام در نوبت‌های مشخص در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت.

آصفری اضافه کرد: همچنین در راستای پاسخگویی دستگاه‌ها به نمایندگان طرح‌هایی با رویکرد تحقیق و تفحص در دستور کار قرار گرفته که تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری، اتاق صنایع و معادن کشور، دانشگاه آزاد اسلامی کشور، سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌ها از جمله طرح‌هایی است که توسط بنده تهیه شده و بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان برای پیگیری آن‌ها مشارکت دارند.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
ان شاءالله ملت شریف ایران بار دیگر، با مشارکت حداکثری خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و معاندین این نظام مقدس که با خون شهدا تثبیت شده خواهند زد بحول الله تعالی و قوَّه.
#همه_می‌آییم
متشکرم از درج پیام بنده کمترین