نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتخابات باشکوه موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه  با اشاره به انتخابات مهم پیش روی گفت: انتخابات باشکوه موجب یاس و نامیدی دشمنان می شود و مردم با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رای بار دیگر برگ زرین دیگری به افتخارات تاریخ جمهوری اسلامی ایران اضافه خواهند کرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم وظیفه سنگینی برای حضور پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد سال جاری دارند و باید بار دیگر عظمت مشارکت سیاسی خود را به جهانیان ثابت و مسیر را برای گام دوم انقلاب اسلامی هموار کنند.

او افزود: ریاست جمهوری رکن مهمی در حوزه اجرایی کشور است بنابراین نامزدهای موجود در عرصه رقابت‌های انتخاباتی باید  برای رفع موانع تولید، کنترل قاچاق کالا و اشتغال پایدار برنامه داشته باشند.

امام جمعه اراک ارائه برنامه‌های اثربخش، اخلاق‌مداری و پیروی از ولایت فقیه را مهمترین ویژگی نامزدهای اصلح انتخابات دانست و ادامه داد: کاندیداها باید برنامه محور باشند، به وعده ها و برنامه های خود عمل کنند، وعده های بیخود به مردم ندهند و مردم نیز باید به افرادی رای دهند که برنامه عملیاتی در کاهش مشکلات کشور و خدمت صادقانه دارند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ستادهای انتخابات باید حرمت طرف‌های رقیب را حفظ کنند و رعایت مسایل اخلاقی در انتخابات باید در راس امور باشد.

او با یادآوری سوم خرداد سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر گفت: آزاد سازی خرمشهر درس بزرگ عزت و کرامت است و ما می توانیم قله های بزرگ و خرمشهرهای دیگری را فتح کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی از مردم خواست با توجه به کمبود آب و برق و مشکلات بوجود آمده در این بخش  صرفه جویی کنند تا از پیک مصرف تابستانی در وضعیت خشکسالی گذر کنند.

سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی، سالروز رحلت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد، ۲۵ شوال سالروز شهادت، اما صادق (ع) از دیگر محور‌های خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه اراک بود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.