نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برگزاری انتخابات پرشور و حضور آگاهانه مردم با عزت و سرافرازی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای اداری استان انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم را مایه عزت و سربلندی کشور دانست و گفت مسئولان باید همه توان خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در بیست و هشتم خرداد به کار بگیرند.

اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم در این جلسه گفت: همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم در استان مرکزیمهیا شده است.
اکرمی افزود: در انتخابات امسال در استان مرکزی ۱۱۸۲ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۸۰۸ شعبه آن ثابت و ۳۷۴ شعبه آن سیار است.


آقازاده استاندار مرکزی هم در این جلسه به صادرات غیرنفتی استان اشاره کرد و گفت: میزان صادرات غیرنفتی استان در دو ماهه ابتدای سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه برابر شده است.

آقازاده افزود: در دو ماهه ابتدای امسال ۱۹۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی از استان مرکزی صورت گرفته در صورتی که در دو ماهه ابتدایی سال گذشته این میزان ۶۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی بوده است.

او اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال میزان صادرات از استان مرکزی به رقم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برسد.

الله داد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی هم در این جلسه با اشاره به خاموشی‌های اخیر گفت: مشکلاتی در تامین برق وجود داشت که تا حدودی برطرف شده و از مشترکان خانگی و صنعتی تقاضا داریم تا پایان تابستان در مصرف برق صرفه جویی کنند.

جلسه شورای اداری استان مرکزی امروز با حضور اعضا به صورت ویدئو کنفرانس در استانداری مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.