به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،شهریار نوری زاده، مدیر کل بنیاد مسکن هرمزگان گفت:سامانه راهبر با هدف پاسخگویی به استعلامات فنی و مهندسی روستاییان راه اندازی شد.
نوری زاده افزود: با راه اندازی این سامانه روستاییان برای درخواستهایی مانند تغییر کاربری، دریافت پروانه ساخت و الحاق محدوده نیازی به حضور در ادارههای بنیاد مسکن شهرهای مربوطه خود ندارند.
او گفت: روستاییان میتوانند با ورود به نشانی اینترنتی system.bonyadmaskan.ir و ثبت نام خود در این سامانه از خدمات ان بهرهمند شوند.
مدیر کل بنیاد مسکن هرمزگان افزود: با نام نویسی در این سامانه در خواست متقاضی بررسی و کد رهگیری صادر میشود.
نوری زاده افزود: متقاضیان میتوانند از طریق گوشیهای همراه و رایانه شخصی و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در سامانه راهبر نام نویسی کنند.
نوری زاده گفت:کاهش تردد و هزینه و جلوگیری از ازدحام از مهمترین مزایای راه اندازی سامانه راهبر است.
انتهای پیام/ر