مسکن مهر ۵۲۸ واحدی بندرعباس با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مسکن مهر ۵۲۸ واحدی بندرعباس با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

شهریار نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: مسکن مهر ۵۲۸ واحدی بندرعباس با زیربنای ۴۱ هزار مترمربع در ۱۲ طبقه ساخته شده است.

نوری زاده افزود: برای ساخت این واحد‌ها بیش از ۶۵ میلیارد تومان از محل آورده نقدی متقاضیان و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم بهره برداری از این واحد‌های مسکونی گفت: ساخت مسکن برای اقشار نیازمند علاوه بر خانه دار شدن خانواده‌های فاقد مسکن، موجب کاهش قیمت مسکن در سطح کلان نیز می‌شود.

حجت الاسلام روحانی نژاد افزود: خیرانی که در استان هرمزگان زمین در اختیار دارند، می‌توانند با اعطای زمین‌های خود به حساب ۱۰۰ حضرت امام به ساخت و ساز مسکن محرومان کمک کنند.


بیشتر بخوانید


عملیات ساخت ۱۰۰ واحد مسکن روستایی در روستای سرریگ بندرعباس و بهره برداری از یک واحد مسکن محرومان به نمایندگی از ۱۰ واحد در روستای چهچکور بندرعباس نیز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.