ساختمان بسیج اقشار کرمان به نام شهید حجازی مزین شد

امروز همزمان با چهلمین روز شهادت سردار حجازی، ساختمان بسیج اقشار کرمان به نام او نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه نامگذاری ساختمان بسیج اقشار  به نام سردار حجازی، واقع در چهار راه امام جمعه گفت: شهید سرلشکر محمد حجازی یکی از شخصیت‌های ارزشمند و از سربازان حقیقی حضرت امام خمینی (ره) و حضرت خامنه ای (مدظله العالی) بوده است.

او افزود: شهید حجازی همه وجودش  را در طبق اخلاص گذاشته بود و مخلصانه و با صداقت و با اطاعت برای پیشبرد اهداف نظام و برای خدمت به مردم چه در ایران اسلامی و چه در جبهه مقاومت، تحت امر شهید سلیمانی اجرای ماموریت می‌کرد.

سردار معروفی تصریح کرد: شهید حجازی، ویژگی‌های منحصر به فردی داشت و با محبوبیت زیاد در بین همه، تجربه خدمت در فرماندهی نیروی مقاومت بسیج و اولین موسس بسیج در حوزه نیروی مقاومت، فرماندگی مسشاری جبهه مقاومت و جانشینی نیروی قدس سپاه را در کارنامه خود داشت. 

او گفت: سردار حجازی، از روحیه انقلابی به تمام معنا واخلاص برخوردار بود و مکان و لباس برای او مهم نبود؛ بلکه اجرای ماموریت برای او ارزش والایی داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه با ا شاره به اینکه امروز مراسم چهلم شهید حجازی در کنار مرقد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: در استان ۳۲ ساختمان اقشار بسیج داریم که پل ارتباطی مردم با نظام است و موثرترین حوزه بسیج محسوب می‌شوند.

او با اشاره به اینکه  امروز مصادف با چهلمین سالگرد شهید حجازی، ساختمان بسج اقشار به نام او نامگذاری شده است، بیان کرد: این ساختمان را به نام این شهید عزیز نام گذاری کردیم که هیچ وقت خدمات این انسان بزرگ را از یاد نبریم و شهید حجازی الگویی برای پیشبرد اهداف بسبج مستضعفین باشد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار