امام جمعه کوهبنان گفت: خط مبارزه با دشمن که از مهم ترین ویژگی های سردار دلها بود را هیچ کس نمی تواند خدشه دار کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری وحضور مردم ولایت مدار کوهبنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: جهاد در راه خدا از جمله درب‌های ویژه بهشت است که خداوند به روی بندگان خاص گشوده است که در ردیف اولیای الهی قرار دارند.

او افزود: کسانی که میدان جهاد و مبارزه را خالی نگه داشتند و از جهاد در راه خدا سرپیچی کردند مورد مزمت قرار گرفتند، چون ترک جهاد از جمله موجبات ذلت و خواری است.

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۴۰ سال در میادین مختلف با دشمنان مبارزه کرد هرگز پشت به دشمن نکرده و با عزت و اقتدار در برابر آنان مقاومت کرد.

او گفت: هیچ کس خط مبارزه با دشمن که از مهمترین ویژگی‌های سردار دلهاست را نمی‌تواند خدشه دار کند، چون این سردار سرافراز همواره تفکر انقلابی و روحیه ایستادگی در برابر دشمن داشت.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: عزت در مقابله و مبارزه با دشمن، ماندن در جبهه و جنگیدن با دشمنان و بدخواهان هست و امروز عزت و اقتدار در همراهی با ولایت و رهبری، گسترش صنایع دفاعی، موشکی و هسته‌ای و.. است.

او افزود: در آستانه‌ی سالروز فتح خرمشهر هستیم که در سال ۶۱ خداوند این نعمت و‌پیروزی را به ما هدیه داد و به فرموده‌ حضرت امام (ره) خداوند خرمشهر را آزاد کرد باید این پیروزی را به محضر مقام معظم رهبری، پاسداران، بسیجیان و نیرو‌های جان برکف نظامی و انتظامی تبریک گفت.

حجت الاسلام جعفری با استناد به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: رمز پیروزی ما در دوران دفاع مقدس خصوصا در فتح خرمشهر دانش نظامی و قوت فرماندهی، استعداد جوانان برومند، هوشیاری بسیجیان و‌پاسداران، تفکر انقلابی، نیروی ایمان و شجاعت ناشی از قدرت ایمان، استفاده مسئولین از بسیج مردمی و... است.

او گفت:سردار دل‌ها هم در برابر داعشی‌ها با راه اندازی بسیج مردمی ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: آمریکا روحیه استکباری و شیطانی دارد در لبخند آنان خشم و ضرر نهفته است و قابل اعتماد نیست هر جا روحیه انقلابی و نگاه به داخل بوده ما پیروزی را کسب کردیم.

وی ادامه داد: تبعیت مردم از ولایت و رهبری همواره موجبات عزت و پیروزی است در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، باید تابع ولی امر مسلمین جهان باشیم.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: باید پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر رژیم کودک کش فلسطین را تبریک گفت البته این مبارزه ادامه دارد، چون خط شهادت و تفکر حاج قاسم همواره ماندنی است.

او بیان کرد: امروز مردم غزه با دست پر در حال مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان هستند، چون ایران اسلامی را الگوی خویش قرار دادند و سیلی محکم به دشمنان زدند.

حجت الاسلام جعفری افزود: در آستانه‌ انتخابات هستیم که از جمله موجبات عزت و اقتدار ایران اسلامی حضور پرشکوه و گسترده مردم در کنار صندوق‌ها و انتخاب خوب و اصلح هست.

او تاکید کرد:مردم سختی‌ها و تنگنا‌های اقتصادی را دیدند باید با توسل به شهدا انتخابی آگاهانه داشته باشند تا امنیت و اقتدار کشور افزون شود و دشمنان ناکام گردند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت:‌مردم باید با حضور حداکثری خود دولت انقلابی، حزب الهی، جوان و مومن را سر کار بیاورند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نماز جمعه ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار