ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) ۶۴ طرح عام المنفعه در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در کهگیلویه و بویراحمدگفت: ۴۰ طرح آبرسانی، ساخت ۲ باب کتابخانه، پنج مرکز بهداشت و خانه سلامت و ۱۷ طرح راهسازی از مهمترین این طرح‌ها است.

شایان نادری با بیان اینکه آبرسانی به ۱۷۲ روستای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در قالب بیش از ۴۰ طرح از طرح‌های فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد است افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۲۰۴ کیلومتر لوله گذاری، پنج هزار متر مکعب مخزن آب، ساخت یک حلقه چاه و بهسازی پنج چشمه انجام شده است.

او میانگین پیشرفت کاری این طرح‌ها را ۹۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: برای آبرسانی به روستا‌های مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد اجرای ۱۷ طرح در حوزه راه و شهرسازی در مناطق محروم با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگر طرح‌های این بنیاد در استان بیان کرد و افزود: این طرح‌ها در قالب راه روستایی در مناطق دیشموک، زیلایی، مارگون و لوداب با میانگین پیشرفت کاری ۶۰ درصد در حال اجرا است.

نادری با بیان اینکه با اجرای این تعداد طرح راهسازی بیش از ۵۰ کیلومتر راه روستایی بهسازی و احداث خواهد شد، اضافه کرد: ساخت ۲ باب کتابخانه با ۹۰ درصد پیشرفت کاری در روستا‌های مادوان سفلی و شهر دهدشت با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌ها است.

او گفت: پنج طرح در بخش بهداشت و درمان با مشارکت این ستاد و اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد ریال در استان در دست اجرا است. نادری افزود: این طرح‌ها در بخش های دیشموک، لوداب، و شهرستانهای گچساران و باشت با میانگین پیشرفت کاری ۹۵ درصد در حال ساخت است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.