پس از بررسی صلاحیت میان دوره‌ای مجلس در استان مرکزی نتایج به افراد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با پایان بررسی صلاحیت داوطلبان میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آشتیان، تفرش و فراهان استان مرکزی نتیجه تایید یا رد صلاحیت داوطلبان  به آن‌ها اعلام شد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی و رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: تعداد ۸۷ داوطلب داوطلبان میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آشتیان، تفرش و فراهان استان مرکزی ثبت نام کرده اند که ۸۲ نفر مرد و ۵ نفر زن هستند.

اکرمی افزود: کار بررسی صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان در هیئت‌های اجرایی و هئیت نظارت استان به پایان رسیده و تعداد ۴۲ پرونده به شورای نگهبان ارسال شده است.

او اضافه کرد: شورای نگهبان هم بررسی‌های خود را انجام خواهد داد و لیست نهایی را به وزارت کشور و نهایتاً به استان مرکزی اعلام خواهد کرد که به اطلاع داوطلبین رسانده خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: طبق تقویم زمانی داوطلبان ۴ روز دیگر از زمان اعلام   نتیجه فرصت اعتراض مجدد دارند و طبق مهلتی که در نظر گرفته شده، در تاریخ هفتم خرداد ماه ۱۴۰۰ لیست نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان از سوی شورای محترم نگهبان به ما اعلام خواهد شد.

در استان مرکزی علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان ۲۸ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.