استاندار قزوین گفت: آموزش و اشتغال بهبود یافتگان جزو ماموریت‌های مهم تمامی مدیران است و باید هرگونه تسهیلات و خدمات برای این قشر به بهترین شکل ممکن انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار  در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت: دشمنان در زمینه تخریب سرمایه انسانی برنامه ریزی گسترده‌ای کرده اند و باید تمامی اقدامات مورد نظر در زمینه آگاهی بخشی دانش آموزان و خانواده‌ها صورت بگیرد تا بدین وسیله مواد مخدر خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار ندهد.

وی افزود: امروز مواد مخدر از ۲ جهت مورد توجه قدرت‌های فاسد است، از یک سو باعث موفقیت‌های اقتصادی آن‌ها و از سوی دیگر منجر به اعمال قدرت بیشتری در کشور‌ها می‌شود.

استاندار قزوین گفت: قدرت‌ها به دنبال این هستند که به صورت نرم ظرفیت انسانی کشور‌ها را به چالش بکشند و با یک برنامه ریزی بلند مدت یک کشور را از پای در آورند.

جمالی پور اضافه کرد: ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی، ماهیت انقلاب اسلامی و حسادت کشور‌های منطقه در زمینه فرهنگی در معرض تهدید‌های مواد مخدر است و ضرورت دارد در این مسئله با جدیت بیشتری برنامه ریزی کنیم تا بدین وسیله میزان مصرف مواد مخدر را کاهش دهیم.

وی اظهار داشت: غفلت در موضوع مواد مخدر می‌تواند خطرات جدی برای آحاد مردم داشته باشد و همه باید نسبت به آن حساس باشند و در این زمینه اقدامات رسانه‌های و تبلیغاتی افزایش یابد.

استاندار قزوین گفت: در زمینه نظارت بر مراکز مختلف مربوط به مواد مخدر با چالش جدی رو به رو هستیم و باید نظارت در این موضوعات به دلیل اهمیت آن با جدیت تمام انجام شود.

جمالی پور افزود: هیچ مرکز ترک اعتیاد در قزوین نباید بدون پزشک باشد و باید موضوعات درمانی در این زمینه به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار