مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با هدف تنظیم و حفظ تعادل بازار، یک میلیون و ۲۳۹ هزار قطعه مرغ گرم در اردیبهشت ماه سال جاری در سطح استان قزوین توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سید ابوطالب مهدویان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین در بازدید از مراکز عرضه مرغ افزود: این میزان مرغ، معادل بیش از ۲ هزار و ۴۴۶ تن است که در سطح بازار استان عرضه شده است.

مهدویان با بیان اینکه مرغ‌های گرم از سه کشتارگاه قزوین مرغ، گوهر طیور و به‌ پرور به بازار روانه می‌شوند، افزود: علاوه بر تامین مرغ استان در اردیبهشت ماه، بر اساس مصوبات قرارگاه ساماندهی مرغ کشور طی همین مدت ۳۳۷ تن مرغ گرم نیز به استان‌های البرز و تهران ارسال شده است.

او اضافه کرد: مقدار مرغ تولید شده در استان ۲ برابر بیش از تقاضا بوده و مشکلی از نظر تامین این ماده خوراکی و ارایه آن به بازار وجود ندارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: این سازمان تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مرغ مورد نیاز بازار با کمبود مواجه نشود که بر همین اساس یک آرامش پایدار در بازار ایجاد شده است.

سالانه حدود ۶۵ هزار تن مرغ در استان قزوین به تولید می‌رسد که بیش از نیمی از این مقدار در سایر استان‌ها عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.