کاظمی گفت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس به صورت مجازی در استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کاظمی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز گرامیداشت مقاومت، ایثار و پیروزی، وبینار تجلیل از فاتحان خرمشهر همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود.

اوبا بیان اینکه اسامی رزمندگان و فرماندهان عملیات آزادسازی خرمشهر به استانداری زنجان برای ابلاغ به ادارات ارائه شده است، افزود: از این رزمندگان و فرماندهان نیز در مراسمی قدردانی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: حضور نمادین بر سر مزار شهدای سوم خرداد و افتتاح کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف نیز به مناسبت سوم خرداد در استان زنجان انجام می‌شود.

کاظمی از تعویض پرچم مزار‌های مطهر شهدای استان زنجان خبر داد و گفت: نرم افزار‌های چند رسانه‌ای به مناسبت این روز تولید می‌شود.

او ادامه داد: دیدار نمادین با خانواده‌های شهداء و تزریق واکسن کرونا به والدین شهداء رزمندگان و ایثارگران سوم خرداد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سوم خرداد است.

کاظمی گفت: برگزاری یادواره شهداء به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی و معرفی شهدای عملیات سوم خرداد در بستر شبکه شاد از دیگر برنامه‌های سوم خرداد در زنجان است.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: اجرای طرح سپاس، توزیع نرم‌افزار چند رسانه‌ای روز‌های خدایی، تبلیغات فرهنگی در سایت ایثار و نوید شاهد، ادای احترام به شهدا، اجرای برنامه مشترک با همکاری صدا و سیما نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است که به مناسبت سوم خرداد در استان زنجان اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.