رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی گفت: فعالیت‌های اولیه برای انجام سنجش سلامت نوآموزان از امروز آغاز شد، اما کار به طور رسمی از نیمه خرداد خواهد بود.

سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان شروع فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های اولیه برای این موضوع انجام شده است و استان‌ها در صور ت امکان می‌توانند از امروز پایگاه‌ها را برپا کنند.

او ادامه داد: البته کار به طور رسمی از نیمه‌های خرداد آغاز خواهد شد و نوآموزان بدو ورود به دبستان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌توانند با توجه به نوبت خود در پایگاه‌های سنجش حضور پیدا کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امسال حدود ٢ هزار و  ٣٠٠ تا ۴٠٠ پایگاه برای سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در نظر گرفتیم که در بعد از نزدیک شدن به شروع رسمی طرح جزئیات بیشتر چگونگی حضور در پایگاه‌ها اعلام خواهد شد.

گفتنی است، براساس شیوه‌نامه ثبت‌نام سال تحصیلی دانش آموزان پیش ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از امروز و از طریق فعالیت سامانه پادا آغاز خواهد شد، اما با توجه به انجام فرایند‌هایی حضوری، چون سنجش سلامت تمام فعالیت‌ها در روند نام نویسی کلاس اولی‌ها به صورت الکترونیکی نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار