رئیس شورای حل اختلاف گلستان گفت: از این پس معلمان و نخبگان آموزش و پرورش به عنوان صلح یاران به یاری شورای حل اختلاف می‌آیند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، احمد جعفری رئیس شورای حل اختلاف گلستان در پی امضاء تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش گفت: در قالب تفاهم نامه با آموزش و پرورش از این پس معلمان و نخبگان آموزش و پرورش به عنوان صلح یاران به یاری شورای حل اختلاف می‌آیند.

او امروز پس از امضاء این تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش گفت: یکی از برنامه‌های امسال ما در شورای حل اختلاف استفاده بیشتر از ظرفیت دستگاه‌های اثرگذار و سازمان‌های مردم نهاد برای گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه است.

احمد جعفری، افزود: در قالب تفاهم نامه با آموزش و پرورش از این پس معلمان و نخبگان آموزش و پرورش به عنوان صلح یاران به یاری شورای حل اختلاف می‌آیند و برای حل و فصل مشکلات و ایجاد سازش در برخی پرونده‌های خاص تلاش می‌کنند.

او ادامه داد: آموزش دانش آموزان و فعال کردن آنان در قالب سفیران صلح و آموزش کنترل خشم و مهارت‌های حل و فصل اختلاف و خصومت به نوجوانان در مدارس از جمله اهدافیست که در قالب این تفاهم نامه دنبال می‌کنیم.

جعفری گفت: شورای حل اختلاف در کنار تلاش برای توسعه فرهنگ صلح و سازش، بر روی حل ریشه‌ای مشکل و جلوگیری از خشونت هم متمرکز شده است.

انتهای پیام/فا/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.