نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی قرار است تا ساعاتی دیگر در نشست کابینه امنیتی این رژیم برای بحث درباره آتش‌ بس در غزه حضور یابد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم درباره موضوع آتش‌بس در غزه تشکیل جلسه می دهد.

پیش از این نشریه وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه اعلام کرده بود احتمال دارد آتش‌بسی در نوار غزه میان جنبش مقاومت اسلامی حماس و رژیم صهیونیستی از ابتدای روز جمعه برقرار شود.

این نشریه اعلام کرد: «با افزایش فشار از سوی واشنگتن و دیگر کشور‌ها برای خاتمه دادن به تنش‌ها در نوار غزه منابعی که در مذاکرات مرتبط با این موضوع حاضر بودند از احتمال آتش‌بس از روز جمعه خبر دادند.»

منابع مطلع اعلام کردند: «گرو‌ه‌هایی از مصر برای رایزنی با حماس اقدام کردند و طرف اسرائیلی نیز به آمریکا به شکل محرمانه اعلام کرده که به زودی به درگیری پایان خواهد داد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بزودی قدس در دست سربازان سپاه قدس و اسلام هست الله اکبر
خونم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
کثیف های سفاک صهیونیستی آمریکایی تروریستهای جنایتکاران خبیث غاصب ظالمین ستمگران توی این 70 سال و اندی هزاران بار ملت فلسطین را قتل عام کردید آواره کردید خانه هایشان و زیرساختهایشان و مراکز آموزشی و درمانیشان و غیره ... را نابود کردید و بعدش آتش بس کردید و در آتش بس و آرامش موذیانتون باز به ظلمها و ستمکاریهاتون ادامه دادیت ای ملت مومنین فلسطین ای امت واحده رسول الله ص آخه تا کی تا چند سال دیگر می خواهید به همین وضعیت ادامه دهید یکبار بذرای همیشه این زالو صفتان این سفاکان این جنایتکاران این تروریستها این کودک کشان این شکنجه گران این مظلوم کشان این اشغالگران لامذهب فاسد فاسق نژادپرستان را از فلسطین اشغال شده متحدانه و یکپارچه با قدرت و اقتدار از سر تا سر جهان اسلام به فلسطین اشغالی ورود کنید با تمامی امکاناتی که دارید و این رژیم جعلی را نابود و محوش کنید از روی نقشه فلسطینیان کاری بسرشون بیارد مداوم در شبانه روزی که آواره شوند پراکنده شوند این صهیونیستهای سفاک و فلسطین را تخلیه کنند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار