مردم در شهر‌های مختلف ترکیه علیه جنایات ارتش رژیم صهیونیستی و کشتار غیرنظامیان در غزه به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، با شروع دور جدیدی از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به نوار غزه معترضان در شهرهای مختلف ترکیه در حمایت از مردم فلسطین به خیابان ها آمدند.

مردم  در شهرهای مختلف ترکیه امروز با تجمع در خیابان‌ها ضمن حمایت از کودکان و زنان بی‌گناه غزه علیه حملات موشکی و کشتار جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه شعار سر دادند.

سازمان ملل امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد حملات رژیم اشغالگر قدس به فلسطینی‌ها در نوار غزه منجر به بی‌خانمان شدن دستکم ۷۵ هزار فلسطینی شده است.

درگیری‌های فلسطین و رژیم اشغالگر از هشتم ماه مه با تشدید شدید تنش‌ها همراه بوده است. این مسأله پس از آغاز درگیری‌هایی در منطقه «حرم شریف قدس» و محله «شیخ جراح» کلید خورد. این درگیری‌ها پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی اقداماتی را برای اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه‌هایشان به‌ اجرا در آورد.

با حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان، به ابتکار سفرای کشور‌های اسلامی در ژنو طی نامه‌ای از رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خواسته شد تا نشست اضطراری این شورا برای رسیدگی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین برگزار گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار