رزمایش۲۳ هزار نفری جهادگران خوزستان با هدف کمک به نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت در اهواز آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران خوزستان امروز با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و جمعی از فرماندهان سپاه خوزستان به منظور کمک به نیازمندان و محرومان و تعمیر لوازم سرمایشی آن‌ها آغاز شد.

پیش از این نیز تعدادی از گروه‌های جهادی با حضور در مناطق محروم استان خوزستان اقدام به تعمیر لوازم سرمایشی برای کمک به نیازمندان کردند که در این رزمایش نیز جهادگران با توجه به فرا رسیدن فصل گرما در خوزستان وارد میدان شدند.

همچنین در این رزمایش بیش از ۶ هزار بسته معیشتی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر استان خوزستان به همت سپاه ولیعصر (عج) و سازمان بسیج سازندگی استان تهیه و تا ساعاتی دیگر بین نیازمندان توزیع می‌شود.

این بسته‌های معیشتی هر یک به ارزش ۵ میلیون ریال بوده که توزیع آن در سطح مناطق مختلف استان با تلاش گروه‌های جهادی و بسیج آغاز شده است.

پیش از این نیز در ۷ اردیبهشت‌ماه رزمایش توزیع۵ هزار بسته معیشتی با عنوان اطعام مهدوی در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) نیز اردیبهشت ماه و در سالروز تاسیس سپاه پاسداران از توزیع ۷ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد ریال از سوی بسیج سازندگی خوزستان و خیران استان بین نیازمندان خبر داده بود.

رزمایش کمک‌های مومنانه از پارسال به فرمان رهبر معظم انقلاب در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در شرایط سخت اقتصادی و محدودیت‌های ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا آغاز شد که در کنار دستگاه‌های اجرایی استان، سپاه خوزستان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان امام هر یک در چند مرحله تاکنون با کمک خیران استان، هزاران بسته معیشتی و بهداشتی و همچنین صد‌ها سرویس جهیزیه را بین نیازمندان استان خوزستان توزیع کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار