رئیس شورای هماهنگی حراست‌های صنعت آب و برق خوزستان گفت: تعدادی بسته معیشتی حاوی موادغذایی به نیازمندان شهرستان باوی اهدا شد.

فواد خداکرمی رئیس شورای هماهنگی حراست‌های صنعت آب و برق خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گروه جهادی حراست‌های صنعت آب و برق استان طی سال‌های اخیر با هدف کاهش سطح آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی اقدام به شناسایی نقاط محروم و آسیب پذیر و اجرای پویش‌های متعدد با مشارکت کارکنان و خانواده صنعت آب و برق کرده است.

او افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا، تاثیر‌های اقتصادی آن بر معیشت خانواده‌های محروم بیش از هر زمانی دیگر نمایان شد و بر این اساس گروه‌های جهادی این شورا طی عملیات‌های متعدد در ماه‌های اخیر، امدادرسانی به مناطق محروم استان خوزستان را از برنامه‌های عملیاتی خود قرار داد.

خداکرمی اظهار داشت: شناسایی مناطق محروم، بررسی چالش‌ها و مشکلات آنان و ارائه راهکار‌های کاربردی و عملیاتی کردن طرح‌ها از رویکرد‌های این شورا است و با تکیه بر لطف خداوند، حمایت مدیران و مشارکت خانواده بزرگ صنعت آب و برق این روند رو تقویت و توسعه خواهیم داد.

فرجام خدایار مسئول گروه جهادی این شورا بیان کرد: تامین بسته‌های مواد غذایی، تعمیر وسایل الکترونیکی و آبرسانی، سرویس دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی، ضدعفونی معابر و منازل و ارائه خدمات پزشکی از دیگر اقدامات این گروه جهادی طی ماه‌های اخیر به ویژه در شهرستان‌های محروم باوی، باغملک و اندیکا بوده است.

او ادامه داد: در ادامه این عملیات‌ها و به مناسبت ماه مبارک رمضان و حلول عید سعید فطر، با همکاری مجموعه حراست‌های نیروگاه رامین، سازمان آب و برق، آبفا خوزستان، طرح نیروگاه شهدای ویس و حوزه بسیج شهید صالحی نژاد شهرستان باوی ضمن ارائه خدمات پزشکی و ضدعفونی منازل، اقدام به تامین بسته‌های مواد غذایی و توزیع میان مردم محروم مناطقی از شهرستان باوی از جمله کوی گلستان شیبان، خیط الرواس، شهرک طالقانی و زرگان ابوفاضل کردیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.