شهردار اردبیل گفت: سه هزار تن قیر با هزینه ۲۴ میلیارد تومان در اردبیل خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گفت: با پشتیبانی مجموعه شورای شهر اردبیل در خرید تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز برای کارخانه آسفالت و سایر مجموعه‌ها، سعی داریم تا از فصل کاری به نفع عمران و آبادانی شهر بیشتر استفاده کنیم.

او فصل کاری محدود اردبیل را با شرایط جوی متفاوت یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری نقدینگی مورد نیاز برای خرید سه هزار تن قیر را نداشت، در رایزنی با شرکت نفت پاسارگاد و از طریق بورس نسبت به خرید قیر اقدام کردیم که این روند با چک سه ماهه اتفاق افتاده است.

شهردار اردبیل قیر را محصول استراتژیک و تغییر قیمتی آن را در بازار بورس به روز اعلام کرد و گفت: هیچ شرکتی حاضر نیست با چک سه ماهه قیر عرضه کند، اما با تلاشی که در یک ماه اخیر انجام دادیم، شرکت پاسارگاد را قانع کردیم تا نسبت به تأمین قیر مورد نیاز کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل اقدام کند.

لطف اللهیان به قیمت بالای هر تن قیر به ارزش ۸ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برای تهیه سه هزار تن قیر شهرداری ۲۴ میلیارد تومان منابع پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.