شهردار غزه با اعلام اینکه صهیونیست‌ها به عمد زیرساخت‌ها و راه‌ها را هدف قرار می‌دهند، خواستار دخالت طرف‌های بین‌المللی برای متوقف کردن این جنایات شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، شهردار غزه به این شبکه گفت رژیم صهیونیستی به عمد و به منظور جلوگیری از کمک‌رسانی به غیرنظامیان، زیرساخت‌ها و راه‌ها در نوار غزه را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهد.

او گفت: اشغالگران اسرائیلی به عمد زیرساخت‌ها و راه‌ها در نوار غزه را با حملات مستمر هوایی، هدف قرار می‌دهند. حملات اسرائیل به زیرساخت ها، به مثابه مجازات دسته جمعی ساکنان غزه است. طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای باید برای متوقف کردن تجاوزگری اسرائیل به نوار غزه تلاش کنند.

شهردار غزه افزود: اسرائیل زیرساخت‌های نوار غزه را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهد. حملات هوایی اسرائیل، خسارت‌های سنگینی به تاسیسات آب و فاضلاب غزه وارد آورده است. ساکنان غزه به علت حملات هوایی اسرائیل، از قطع گسترده آب رنج می‌برند. حملات شدید هوایی شب گذشته باعث بسته شدن راه‌ها و دشوار شدن تردد شده است. امدادرسانان به علت بسته شدن راه‌ها در پی حملات شدید هوایی، امکان تردد ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار