تولد یک گوساله با سه چشم در ولز به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تولد یک گوساله عجیب سه چشم در ولز به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. یک دامپزشک محلی در حال معاینه گاو‌ها بود که با این گوساله عجیب الخلقه مواجه شد. در تصاویری که منتشر شده در وسط پیشانی این گوساله یک چشم دیگر دیده می‌شود. «مالان هوگهِس» این گوساله را در منطقه «گینید» ولز مشاهده کرد.

بنا به گفته هوگهِس، این گوساله که چهار ماه از به دنیا آمدنش می‌گذرد کاملا سالم است و به نظر می‌رسد با وجود داشتن یک چشم اضافی در وسط پیشانی خود هیچ مشکلی ندارد. مالان در این باره گفت: «دامپزشکان دوست دارند همه تولد‌های غیرعادی در حیوانات را مشاهده کنند، از حیونات دارای اندام‌های اضافی گرفته تا حیوانات دارای دو سر. اما دیدن گوساله‌ای که دارای یک چشم اضافی در وسط پیشانی اش است واقعا جالب است.»


بیشتر بخوانید


در تصاویری که منتشر شده در حالی که چشم سوم این گوساله کمی غیرعادی است، اما به نظر نمی‌سد این حیوان با آن دچار مشکل شده باشد. در حالی که تولد گوساله‌های سه چشم بسیار نادر است، اما حدود هفت سال پیش نیز تولد یک گوساله سه چشم در هند خبرساز شده بود. این گوساله که در یکی از مناطق تامیل نادو هند به دنیا آمده بود و موجب حیرت محلی شده بود.

تولد گوساله عجیب سه چشم در ولز

تولد گوساله عجیب سه چشم در ولز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار