امتحانات دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری در مدارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غلامعلی مویدی رئیس آموزش و پرورش بهمئی گفت: امتحانات دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری در مدارس بهمئی برگزار می‌شود.
 
غلامعلی مویدی با بیان این‌که پایه نهم در این شهرستان شامل ۲۸۲ دختر و ۳۴۲ پسر که جمعا ۶۲۴ دانش‌آموز می‌شود که در امتحانات پایان سال شرکت می‌کنند، گفت: امتحانات پایه نهم از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز تا روز پنج شنبه ۱۳ خرداد ماه پایان می‌یابد.

مویدی بیان کرد: پایه دوازدهم ۵۰۵ دانش‌آموز دختر و پسر هستند که امتحانات این پایه از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه به پایان می‌رسد.
 
او افزود: امتحانات پایه دوازدهم و نهم بصورت حضوری با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود و بقیه پایه‌های تحصیلی به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
او گفت: در شهرستان بهمئی امتحانات پایه دوازدهم پسران در ۲ حوزه که شامل دبیرستان امام حسین (ع) دبیرستان شهید بهشتی برگزار می‌شود و پایه دوازدهم دختران شامل ۲ حوزه در دبیرستان هاجر و سمیه و همچنین در بخش ممبی دبیرستان شهید جهان نژاد برگزار می‌شود.

مویدی با بیان این‌که پایه نهم هم در مدارس خود با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی هماهنگ استانی بصورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: انتظار داریم مدیران مدارس هم در برگزاری امتحانات حضوری و مجازی دقت کنند و نظارت ویژه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هم در برگزاری امتحانات را داشته باشند.
 
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بر ضرورت همکاری دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات در این شهرستان تأکید کرد و گفت: امیدواریم اداره برق شهرستان همکاری لازم را در طول ایام امتحانات از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر را با ما داشته باشند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.