شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمدبه یک هزار و ۲۳۴ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد درجلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۲۳۴ نفر به بیماری کووید ۱۹ در استان مبتلا شده اند گفت: آمار فوتی‌های استان ۱۲ نفر و بیماران بدحال بستری در آی سی یو نیز ۴ نفر است.

حسین کلانتری با اشاره به اینکه ۲۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مرجع بستری هستند، افزود: در وضعیت خطرناک بیماری کرونا هستیم و هنوز پیک بیماری را تجربه نکرده ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید در بویراحمد اقدامات خاصی به منظور پیشگیری از کرونا انجام شود.

او به نقاط آسیب پذیر از کرونا در استان اشاره کرد و گفت: مراسم و تجمعات عروسی نقطه آسیب استان است و از مردم می‌خواهیم به کمک ما بیایند و دستورالعمل‌های بهداشتی در همه حوزه‌ها رعایت شود.

کلانتری با بیان اینکه کرونا پیر و جوان و کوچک و بزرگ نمی‌شناسد، گفت: محدودیت‌ها کماکان در یاسوج و سی‌سخت برقرار است و مسئولیت آن را می‌پذیرم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم ملی است و هیچ استانی حق مداخله ندارد گفت: دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خواستار برگزاری غیرحضوری امتحانات هستند که این موضوع باید بررسی شود.

او ادامه داد: دانشگاه نامه‌ای به دانشگاه مادر ارسال کند و درخواستی برای غیرحضوری برگزار شدن امتحانات داشته باشد ما هم این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

کلانتری با بیان اینکه کماکان باید با کرونا زندگی کنیم، بیان کرد: با قاطعیت با نصب هرگونه چادر در پارک‌ها و میادین جلوگیری می‌کنیم و با کسی هم تعارفی نداریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ۴ ماه از شیوع بیماری کرونا گذشته برخی‌ها فکر می‌کنند این بیماری تمام شده، اما وارد مرحله خطرناکتری شده و مردم باید رعایت کنند.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.