رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۵۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت : ۳۰ نفر از این تعداد با حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین آمار کرونایی استان، گفت : ۲ روز متوالی است که مجموع موارد بستری به زیر ۷۰۰ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۵۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت : ۲۴۵ بیمار از این تعداد در شهرستان‌ها و ۱۳۰ بیمار هم در شهر کرمانشاه بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۱۴۴ نفر از مجموع بیماران در بخش‌های ویژه بستری هستند که ۳۰ نفر از آن‌ها با حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۴ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۲۷ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

او اشاره‌ای به وضعیت بیماران بستری در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان داشت و گفت: بیمارستان اسلام‌آباد غرب با ۵۹ مورد بیشترین تعداد بیماران را داریم و بعد از آن به سنقر با ۳۴ مورد و بیمارستان شهید چمران کنگاور با ۲۵ بیمار می‌رسیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.