معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از اعمال محدودیت تردد در روز‌های ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت : در این روز‌ها ورودی و خروجی‌های استان به شدت کنترل می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به نزدیکی تعطیلات عید فطر گفت : در این ایام برخی قصد سفر می‌کنند که در شرایط کرونا می‌تواند بسیار خطرناک بوده و به شیوع هرچه بیشتر این بیماری منجر شود، در همین راستا از فردا (۲۱ اردیبهشت) محدودیت‌های تردد در سطح استان اعمال می‌شود.

او گفت : از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه تمام ورودی و خروجی‌های استان به شدت کنترل می‌شود و خودرو‌هایی که ممنوعیت تردد دارند، علاوه بر جریمه توقیف خواهند شد.

خوش اقبال افزود: این محدودیت‌ها برای تردد در داخل استان هم اعمال شده و در این محدودیت‌ها در کنار جریمه، توقیف خودرو هم در دستور کار قرار دارد.

او از همه افرادی که قصد سفر به استان کرمانشاه در ایام تعطیلات پیش رو را دارند خواست که از سفر به این استان خودداری کرده و بدانند که در ورودی‌های استان جلوی آن‌ها گرفته خواهد شد.

خوش اقبال به برگزاری نماز عید فطر در استان هم اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا این نماز باید بصورت پراکنده در مساجد مختلف و در فضای باز این اماکن مقدس برگزار شود.

او ادامه داد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در نماز عید فطر ضروری است و از ائمه جماعات، رسانه ها، صدا و سیما و ... می‌خواهیم در این زمینه اطلاع رسانی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به افزایش جمعیت هدف واکسیناسیون کرونا در روز‌ها و ماه‌های آینده گفت: در همین راستا از هم اکنون باید به فکر گسترش مکان‌های واکسیناسیون باشیم تا این کار به سرعت و با کمترین میزان تجمع انجام گیرد.

او افزود: در همین راستا تمام فرمانداران و مدیران کل دستگاه موظف هستند با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کرده و امکانات و فضا‌های مورد نیاز برای واکسیناسیون را آماده کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.