مدیر دفتر بهره‌برداری آبفا قم؛

۸۰ روستا به خط لوله جدید آب قم متصل شد

خداداد گفت: به منظور تأمین آب شرب با کیفیت پایدار، مجتمع‌های آبرسانی سلفچگان و ۸۰ روستا به خط لوله جدید آب قم متصل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مجید خداداد مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه تأسیسات، تأمین، تصفیه و خطوط انتقال آبفا قم،گفت: این طرح با در نظر گرفتن مسائل پدافندی به منظور تأمین آب شرب با کیفیت پایدار، بخشی از جمعیت استان به اجرا رسید.

مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه تأسیسات، تأمین، تصفیه و خطوط انتقال آبفا قم، تأمین آب مورد نیاز مجتمع‌های ۸۰ روستا و سلفچگان در پیک مصرف و همچنین امکان افزایش ظرفیت تأمین آب این دو مجتمع آبرسانی را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد.

خداداد جمعیت تحت پوشش این پروژه حدود ۵۹ هزار تن اعلام کرد و بیان داشت: طرح اتصال خط انتقال مجتمع سلفچگان و ۸۰ روستا به خط انتقال جدید آب قم با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال و طی دو روز به انجام رسید.

مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه تأسیسات، تأمین، تصفیه و خطوط انتقال آبفا، قطع آب و افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب در مجتمع‌های سلفچگان و ۸۰ روستا در هنگام تعمیرات خط انتقال ۱۵ خرداد و عدم ظرفیت کافی خط قدیم جهت تأمین آب مورد نیاز مجتمع‌های ۸۰ روستا و سلفچگان در پیک مصرف را از جمله مشکلاتی ذکر کرد که منجر به اجرای این طرح شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار