عصفوری گفت: مهدی محمدی که برای شرکت در مسابقات وردکاپ عازم بلژیک شده بود،با نشان دادن توانمندی‌های خود برای ایران افتخار آفرید.

عصفوری رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: مهدی محمدی دوچرخه سوار زنجانی  که ۱۴ اردیبهشت ماه امسال برای شرکت در مسابقات وردکاپ عازم کشور بلژیک شده بود،با نشان دادن توانمندی‌های خود برای کشور ایران افتخار آفرید.

او افزود: محمدی در این مسابقات که جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه  با حضور قهرمانان جهانی این رشته ورزشی برگزار شد، در رنکینگ ۱۸ دوچرخه سوار معلول اول دنیا در کلاس C ۵ به ترتیب رنکینگ‌های جهانی نفر ۱۱، ۱۴، ۱۵، ۱۷ و ۱۸ جهان را پشت سر گذاشته و در جایگاه ۱۸ قرار گرفت.

عصفوری ادامه داد: محمدی برای  تثبیت سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو در مسابقات جهانی بلژیک حاضر شده بود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان گفت: این دوچرخه سوار شایسته زنجانی در بازی‌های جاکارتا با به دست آوردن نشان برنز در ماده پیست سهمیه کسب کرده بود و در مسابقات بلژیک نیز به دنبال کسب سهمیه در بخش جاده و همچنین ثبت امتیازاتش در رنکینگ جهانی بود.

عصفوری ادامه داد: طبق ضوابط کمیته ملی پارالمپیک باید یک رکوردگیری نیز انجام شود که محمدی پس از کسب موفقیت در این رکوردگیری نهایی، به بازی‌های ۲۰۲۱ توکیو اعزام خواهد شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.