معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی سیرجان گفت: ۷۰ تخت بخش کرونا در روز‌های آینده به ظرفیت بیمارستان امام رضا (ع) اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان به همراه رییس و معاونین دانشکده علوم پزشکی شهرستان از بخش‌های توسعه اورژانس، بخش درمان سرپایی بیماران کرونایی و ساختمان جدید بخش کرونا در بیمارستان امام رضا بازدید کردند.

در این دیدار فرماندار سیرجان ضمن خدا قوت و دلجویی از زحمات کادر درمان، روند درمان بیماران کرونایی را مورد بررسی قرار داد.

او در مورد بخش درمان سرپایی کرونا گفت: در بحران کرونا ما به دلیل ترس حاکم در جامعه با حجم بالای مراجعین به مراکز درمانی مواجهیم که پس از بررسی اولیه شاید تنها بخش بسیار محدودی از این مراجعین نیاز به خدمات بستری پیدا کنند؛ از این رو مدیریت خدمات سرپایی در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است و بار زیادی را از مجموعه درمانی دانشگاه کم خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم بزودی این بحران را پشت سر بگذاریم.

در ادامه این بازدید دکتر حسن نصرالله پور معاون توسعه منابع دانشکده علوم پزشکی سیرجان با بیان اینکه راه اندازی بخش توسعه اورژانس، بخش کووید سرپایی بیماران کرونایی و بخش کرونای بیمارستان امام رضا (ع) کمک شایانی به کاهش عوارض و مرگ و میر بیماران کرونایی می‌کند، گفت: بخش کرونایی در کنترل بحران کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است و حجم بالای کاری را از مجموعه درمانی دانشگاه کاهش خواهد داد؛ ضمن اینکه ظرفیت ۷۰ تخت که توسط خیرین و شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان بزودی بهره‌برداری خواهد شد.

انتها پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار