رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: هفدهم اردیبهشت ماه امسال ساعت هفت و ۵۷ دقیقه آتش سوزی گندمزار در مسیر اکباتان پشت تالار ارگ با تلاش آتش نشانان به روش جداسازی و خنک سازی مهار شد.

او افزود: آتش نشانان حریق بیلبورد تبلیغاتی ساعت ۱۵ و هفت دقیقه دراتوبان آیت اله بهبهانی به علت اتصال برق و حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه در کوی علوی را با تجهیزات خاموش کننده مهار کردند. ضمن اینکه آتش نشانان با مهار حریق نیزار ساعت ۱۶ و ۳۷ دقیقه در کوی مهدیس جنب منازل جانبازان، دود غلیظی که مزاحم ساکنان اطراف شده بود را برطرف کردند.

قنبری بیان داشت: حریق گندمزار ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه در مسیر روستای ام الطمیر با کمک آتش نشانان  نشانان مهار شد و ساعت ۲۰ و یک دقیقه با اعزام به خیابان طالقانی حدفاصل خیابان حافظ و سعدی حریق فروشگاه تجهیزات حفاظتی و ایمنی را که به علت بی احتیاطی در جوشکاری رخ داده بود، اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: به مهار حریق منزل مسکونی ساعت ۲۱ و ۲۸ دقیقه در منطقه امانیه جنب پل غدیر از سوی آتش نشانان اشاره و اذعان کرد: علت حریق از سوی کارشناسان سازمان نشت گاز پیک نیک گزار ش شد. ضمن اینکه حریق فضای سبز ساعت ۲۱ و ۲۹ دقیقه در حدفاصل مسجد آذربایجانی‌ها به سمت پل راهنمایی با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: حریق کنتور برق منازل مسکونی در مناطق کیانپارس خیابان پنج شرقی، ۲۴ متری، پردیس خیابان نسترن ۲، کوی مدرس با حضور به موقع آتش نشانا مهار شد و آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه شهرک دانشگاه و عملیات نجات از کابین آسانسور مجمتع مسکونی در کوی جواهری پنج شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.