رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی پژو آردی به علت شُل شدن شیلنگ خودرو در شهرک اندیشه در ساعت یک و ۲۳ دقیقه بامداد و حریق سمند در ساعت ۳ و ۱۴ دقیقه در کوی فدک خیابان ۳ با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او با اشاره به اطفای حریق ترانس برق در ساعت ۸ و ۵۵ دقیقه در منطقه لشکر ۹۲ زرهی و آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۱۲ و ۲۲ دقیقه در منطقه گلستان نبش بوستان اشاره کرد و افزود: مهار آتش سوزی ترانس برق در ساعت ۱۴ و ۲۱ دقیقه در شهرک اهواز و فروشگاه تجاری در ساعت ۱۵ و ۲ دقیقه انجام شد.

قنبری با بیان اینکه حریق واحد مسکونی در ساعت ۱۵ و ۴۳ دقیقه در منطقه سلمان فارسی خیابان عظیم که به علت اتصال سیم کشی برق رخ داده بود، مهار شد، اظهار داشت: مهار آتش سوزی نیزار در ساعت ۱۹ و ۳۹ دقیقه در منطقه امانیه مقابل درب پشتی ورزشگاه و حریق پژو پارس در ساعت ۲۳ و ۲ دقیقه در مسیر جاده رفیش حد فاصل راه بند به سمت پل علوی به علت اتصال برق خودرو انجام و از وقوع حوادث جلوگیری بعمل آمد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان ۶ شهروند را در عملیات افراد گرفتار در کابین آسانسور و نجات افراد محبوس شده در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه کیانپارس خیابان ۱۴ غربی و کوی مهدیس نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.