رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را ۱۱ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۱ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه آتش سوزی نیزار در منطقه فرهنگیان ۲، خیابان پرستار ۳ و در ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه حریق نیزار زیرپل جواهری بین زیتون و جواهری با تلاش آتش نشانان انجام شد.

او با اشاره به اطفای حریق کنتور برق ساختمان آموزشی در ساعت ۱۳ و ۳۹ دقیقه در منطقه چهارصد با تلاش آتش نشانان بیان داشت: ساعت ۱۴ و ۳۲ دقیقه آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در منطقه لشکرآباد خیابان ابومسلم مهار شد.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در منطقه فرهنگیان یک با تلاش آتش نشانان افزود: مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۱۷ و ۴۴ دقیقه در منطقه نادری خیابان خوانساری که به علت اتصال برق کنتور رخ داده بود، انجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز تصریح کرد: همچنین آتش سوزی پراید ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در منطقه خشایار فلکه بنی هاشم به علت در رفتن شیلنگ بنزین خودرو مهار شد، ضمن اینکه آتش نشانان در فاز ۲ پادادشهر، انگشت پسربچه بازیگوشی که درون جاقفلی درب حیاط منزل مسکونی گیر کرده بود را با ابزار نجات و تخصصی رهاسازی کردند، همچنین در عملیات نجات افراد محبوس شده در کابین آسانسور در منطقه گلستان و کیانپارس و عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی در منطقه کیانشهر خیابان مقاومت ۴ به علت خرابی قفل درب منزل ۶ شهروند را نجات دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.