رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی منزل مسکونی در کوی ملت خیابان چهار دانیال اطلاع رسانی شد و شعله‌های حریق با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

او افزود: آتش نشانان ساعت ۱۶ و ۳۱ دقیقه حریق درختان حاشیه جاده در مسیر پلیس راه اندیمشک مقابل الباجی را مهار کردند و  آتش سوزی نیزار ساعت ۱۸ و ۳۳ دقیقه در منطقه امام شرقی جنب بازارآهن با کمک آتش نشانان مهار شد.

قنبری بیان داشت: حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه در خیابان جواهری و حریق انبار سیلو درمسیر کمربندی آبادان ساعت ۱۹ و ۲۵ دقیقه با حضور به موقع آتش نشان اطفا شد و واژگونی خودرو سمند ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه در حدفاصل فلکه سه راه نگهبانی به سمت فلکه صنایع فولاد منجر به مصدومیت راننده و سرنشین خودرو شد که با کمک آتش نشانان با ابزار برش و نجات از داخل اتاقک خودرو خارج شدند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه گلستان، بهارستان، فلکه جمهوری و عملیات نجات از کابین آسانسور مجمتع مسکونی در کوی ملت خیابان سه دانیال ۱۱ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.