دهیار روستای مؤمن آباد اندیکا گفت: وعده مسئولان برای ارائه اینترنت به ۱۱ روستا با جمعیت ۴ هزار نفری محقق نشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاظم رضایی صالح بابری دهیار روستای مؤمن آباد اندیکا گفت: از سال ۱۳۹۷ تاکنون، دهیاری و شورای اسلامی روستا‌های این شهرستانبرای اتصال اینترنت پیگیر حل مشکل بوده‌اند، ولی به نتیجه نرسیدند.

او افزود: روستا‌های مؤمن آباد، طالپا، خسرو، فرزاد کهزاد، زیر تنگ آب زر، نبی الله، عالیپیر، الله رحیم، عالی آباد، دره دان، نیزار، شیرکش، شیرین آب، کول سرخ و همچنین چهار مدرسه دبیرستان دوره اول، سه مدرسه دبیرستان دوره دوم، ۱۱ مدرسه مقطع ابتدایی و سه خانه بهداشت از نعمت اینترنت بی‌بهره مانده‌اند.

رضایی صالح بابری بیان داشت: روزانه مسافران زیادی از این منطقه عبور و در روز‌های تعطیل و ایام نوروز گردشگران بسیاری از مناطق مختلف کشور به این منطقه سفر می‌کنند، اما اینترنت در این منطقه وجود ندارد و با توجه به شرایط کرونا تحصیلات مجازی دانشجویان و دانش آموزان منطقه با مشکل مواجه شده و روزانه باید به مناطق دیگر سفر کنند تا بتوانند از نعمت اینترنت بهره‌مند شوند.

دهیار روستای مؤمن آباد اندیکا ادامه داد: نصب تجهیزات اینترنت مؤمن آباد از مصوبات شورای اداری فرمانداری است  و مکاتبات زیادی پیروی درخواست اهالی منطقه با مدیران مخابرات استان داشته است، ولی تاکنون وعده‌های مسئولان به اقدام عملی منتج نشد و انتظار می‌رود با توجه به شرایط اضطراری و مهم دانش آموزان منطقه و برای برگزاری امتحانات پایان‌ترم هرچه سریع‌تر این مشکل رفع شود.

او گفت: اینترنت یکی از خواسته‌های مهم عمومی تمام اقشار و ساکنان این منطقه است که با دهیاری‌ها به عنوان نزدیک‌ترین نهاد در دسترس به صورت روزانه تماس و یا حضوری مراجعه می‌کنند و از مسئولان مخابرات خوزستان، شهرستان اندیکا و مسجدسلیمان انتظار می‌رود که در رفع این مشکل مهم اقدامات لازم را با قید فوریت انجام دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.