داوطلبان احراز صلاحیت نشده انتخابات میان دوره‌ای مجلس از ۱۹ اردیبهشت فرصت اعتراض دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس که صلاحیتشان احراز نشده از ۱۹ اردیبهشت به مدت ۳ روز فرصت دارند نسبت به نتیجه بررسی صلاحیتشان اعتراض کنند.

حجت الاسلام مبارک آبادی رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات در‌ استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: انتخابات میان دوراه‌ی مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی در حوزه انتخابیه تفرش آشتیان و فراهان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مبارک آبادی افزود: داوطلبان این حوزه که از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات صلاحیتشان احراز نشده می‌توانند از ۱۹ تا ۲۲ از ساعت ۹ تا ۱۶ به دفتر نظارت بر انتخابات استان مرکزی یا دفتر نظارت تفرش مراجعه کنند و اعتراض خود را اعلام کنند.

او اضافه کرد: همچنین کسانی که می‌خواهند در تهران اعتراض به نتیجه بررسی صلاحیتشان را پیگیری کنند به دفتر نظارت شهر ری در تهران مراجعه و اعتراض خود را ابلاغ کنند.

انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شورای‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.