جمعی از اقشار و گروه‌های مردمی استان مرکزی از داوطلبان انتخابات خواستند برای جذب آرا از ارزش‌ها هزینه نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمعی از اقشار و گروه‌های مردمی استان مرکزی با صدور بیانیه از داوطلبان  انتخابات خواستند برای جذب آرا از ارزش‌ها هزینه نکنند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
«ذَلِکَ بِأَنَّ اللَّهَ لَمْ یَکُ مُغَیِّرًا نِعْمَةً أَنْعَمَهَا عَلَى قَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ» (انفال/٥٣)
نعمت انقلاب اسلامی از بزرگترین نعمت‌های خداوند متعال به مردم ایران است که در سایه مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های ده‌ها هزار نفر از بهترین و عزیزترین مردم ایران به دست آمده و راه حفظ آن هم در برابر اربابان زورگوی جهان جز مجاهدت و صبر و استقامت چیز دیگری نیست؛ که بار دیگر مردم عزیز و فهیم ایران‌زمین با حضور پررنگ خود در انتخابات ۱۴۰۰ درک عمیق سیاسی خود را از وضعیت کنونی جهان و کشور به نمایش خواهند گذاشت.

از کاندیدا‌های ریاست جمهوری نیز می‌خواهیم با بیان سوابق، مجاهدت‌ها، خدمات و توانمندی‌های خود، دلیل اصلح بودن خود را به نمایش بگذارند و در این مسیر خطیر از عوامفریبی و تخریب دیگران خصوصا از دست اندازی به احکام نورانی دین، با هدف رسیدن به مطامع دنیوی و گرفتن رأی از مردم خودداری کنند.

بیان واجب و حرام و لزوم یا عدم لزوم مسائل فردی و اجتماعیِ مرتبط به دین، از حوزه‌های تخصصی مراجع معظم تقلید و مقام معظم رهبری است و افراد غیر‌متخصص حتما باید از دخالت در این حوزه مانند سایر حوزه‌های تخصصی پرهیز کنند؛ تا مبادا مشمول گناه بزرگ «بدعت گذاری در دین» شوند.

دست مایه نمودن دین و احکام دینی مانند موضوع عفاف و حجاب برای اغراض مادی و رأی‌آوری کاری است که از یک مسلمان با کمترین اطلاعات و التزام عملی، انتظار نمی‌رود تا چه رسد به افرادی که مدعی علم و دانش و کاندیدای ریاست جمهوری مردم مسلمان ایرانند؟!

امید است بار دیگر ملت عزیز و قهرمان ایران‌زمین با فهم عمیق از وضعیت موجود کشور و پرهیز از نگاه‌های حزبی و جناحی، شایسته‌ترین فرد را بر اساس سوابق فعالیت انتخاب نموده، مشمول تفضّلات ویژه خداوند متعال قرار گیرند. آمین رب العالمین- والسلام علیکم و رحمة الله

[ جامعه اساتید حوزه علمیه اراک - نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌های استان مرکزی - سمن مدافعان برترین واجب استان مرکزی - بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی – بسیج رسانه استان مرکزی]انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.