با گرم‌تر شدن تنور انتخابات در استان مرکزی آخرین وضعیت انتخاباتی شهرستان دلیجان را بررسی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با نزدیک شدن به انتخابات خرداد ماه امسال تنور انتخابات در استان مرکزی در حال گرم شدن است و نشانه‌های آن هم اعلام آمادگی اقشار مختلف مردم برای حضور در انتخابات است.

  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با گردش در شهر دلیجان آخرین وضعیت انتخاباتی شهرستان دلیجان را بررسی کرده است.

مردم شهرستان دلیجان گفتند: در انتخابات شرکت می‌کنند تا سرنوشت خوشان و سرنوشت کشور را خود تعیین کنند.

مردم انتظار داشتند فردی سکان ریاست جمهوری را به دست بگیرد که دلسوز مردم و جامعه و به فکر مردم باشد و مشکلات مردم را حل کند.

بررسی آخرین وضعیت انتخاباتی شهرستان دلیجان

بررسی آخرین وضعیت انتخاباتی شهرستان دلیجان

مسئولان شهرستان دلیجان هم برای برگزاری انتخاباتی پرشور چند سناریو آماده کرده اند تا در شرایط متفاوت کرونایی به اجرا درآورند.

براتی زاده فرماندار شهرستان دلیجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: ۴ سناریو برای روز انتخابات پیش‌بینی کردیم که با توجه به وضعیت کرونایی قرمز، نارنجی، زرد و آبی قابل اجرا خواهد بود و نحوه اقدام دست اندرکاران را با توجه به شرایط مشخص خواهد کرد.

براتی زاده افزود: در حال تدارک برای انخابات و پشتیبانی‌ها در این زمینه هستیم تا انشاالله بتوانیم انتخابات خوب و با شکوهی را داشته باشیم.

بررسی آخرین وضعیت انتخاباتی شهرستان دلیجان


بیشتر بخوانید:

  • تشویق به حضور در انتخابات وظیفه همه است

  • هدف از برگزاری انتخابات حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح است

  • با متخلفین انتخابات قاطع برخورد می‌شود


حجت الاسلام نوروز زاده رییس هیات نظارت برانتخابات شورا‌های شهرستان دلیجان هم گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های اجرایی انجام دادیم.

حجت الاسلام نوروز زاده افزود: پرونده‌ها تحویل هیئت نظارت شد و در مهلت مقر قانونی در این حوزه و در چهارچوب قانون اعلام نظر کردیم.

بررسی آخرین وضعیت انتخاباتی شهرستان دلیجان

با توجه به اینکه نظام اسلامی در ۴۰ سالگی اش مرحله سخت فشار‌ها و تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و در حال عبور از مرحله پایانی این مرحله است دشمنان برای این انتخابات برنامه ریزی کرده اند و هدف‌گذاری دشمنان نظام در انتخابات هوشیاری مردم را می‌طلبد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: دشمنان ملت ایران تلاش دارند با ایجاد جنگ روانی مشارکت مردم در انتخابات را کاهش بدهند.

حجت الاسلام غفوری افزود: ایرانی هوشمند و غیرتمند باید هرگز فریب توطئه‌ها و جوسازی‌ها و تخریب‌ها و شایعه پراکنی‌های دشمنان را نخورد.

بررسی آخرین وضعیت انتخاباتی شهرستان دلیجان

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان ومحلات در مجلس شورای اسلامی هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: امسال انتخابات بسیار سرنوشت‌ساز و حساس است و امیدوارم که مردم عزیز ما علیرغم فشاری که روی آنهاست و مشکلاتی که هست از این آزمون هم سربلند بیرون بیایند.

بررسی آخرین وضعیت انتخاباتی شهرستان دلیجان

در شهرستان دلیجان تعداد ۲۴۱ داوطلب در ۲۹ روستا و ۳۳ نفر در دو شهر دلیجان و نراق برای عضویت در شورا‌های اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.