مسئولان استان مرکزی در جلسه ستاد انتخابات این استان از برنامه ریزی برای حضور حدا کثری مردم در انتخابات خبر دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی با حضور مسئولان استانی و به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌ها برگزار شد و حاضران بر برنامه ریزی و تلاش برای حضور حدا کثری مردم در انتخابات تاکید کردند.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه گفت: فرمانداران باید با هیات اجرایی، شورای تامین و مجموعه قضایی بعنوان بازوی اجرایی مناسب در شهرستان‌ها تعامل ویژه داشته باشند.

آقازاده افزود: تعامل بین فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی بهترین راه دست یابی به موفقیت بیشتر در امور است.
او اضافه کرد: همچنین تعامل بین فرمانداران و دستگاه قضا یک انتخابات قانونمند و شفاف را در پی خواهد داشت.

او اضافه کرد: انتخابات در استان باید با برنامه ریزی انجام شود و باید از ظرفیت‌های موجود در استان به عنوان یک فرصت برای انتخاباتی سالم. قانونمند و با حضور حداکثری بهره برد.

حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی هم در این جلسه گفت: حضور حدا کثری مردم در انتخابات ندای لبیک آنان به این نظام است و این حضور بالا بردن افزایش توان درونی و بیرونی نظام را در پی دارد و پشتوانه اصلی نظام است.

حجت الاسلام موسوی افزود: باید زمینه حضور حداکثری در استان را فراهم کرد و قانونمداری در اولویت کار‌های این حماسه بزرگ حضور قرار گیرد.

اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم در این جلسه گفت: در استان مرکزی برنامه ریزی‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری و قانونمند انجام شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.