وزیر خارجه اردن اعلام کرد اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در کوچاندن فلسطینیان از قدس غیرقانونی و بازی با آتش است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن امروز (جمعه) درباره تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هشدار داد.

او گفت: تداوم اقدمات غیرقانونی و تنش‌آفرین رژیم صهیونیستی در قدس بازی با آتش است.

الصفدی تاکید کرد: بر اساس اسنادی که اردن به فلسطینی‌های ساکن قدس اشغالی داده است، آنان مالکان قانونی خانه‌هایشان هستند و کوچاندن فلسطینی‌ها از محله الشیخ جراح جنایتی است که جهان باید با آن مقابله کند.

دادگاه رژیم صهیونیستی اخیرا به چند خانواده فلسطینی در محله شیخ جراح اعلام کرده است باید منازل خود را که به نفع شهرک‌نشینان صهیونیست مصادره شده، تخلیه کنند.

نظامیان رژیم اشغالگر قدس نیز پس از این اقدام دادگاه رژیم صهیونیستی به منازل شهروندان فلسطینی ساکن این محله یورش برده و تاکنون چندین فلسطینی را بازداشت و شماری از جوانان را که به مقابله با آنان برخاسته را زخمی کردند.

این اقدام رژیم صهیونیستی در حالی است که فلسطینی‌ها به موجب توافقنامه‌ای که در سال ۱۹۶۵ میان دولت اردن و «آنروا» (آژانس امدادرسانی و کاریابی ویژه آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل) بسته شده، مالک این زمین‌ها در قدس محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو رو خدا بررسی کنید :
آقا تو رو خدا به وضعیت ما کارگران و کارمندان شرکت کشت و صنعت نیشکر میان آب رسیدگی کنید در خوزستان ، با ما قرار دادی بسته شده که با حیوون هم بسته نشده . نه مرخصی داریم نه مزایا . روزی که نیایم سرکار غیبت میخوریم ، ما آدم هستیم نمی تونیم تمال سال بیایم سرکار، برای ما که کارمند ثابت یا کارگر ثابت شرکت هستیم چرا قراداد روزمزد بسته شده ؟؟ این چه ظلمیه که به ما می کنند . هر روز خدا سر کاریم ولی قرارداد هایی که مالک خصوصی شرکت با ما بسته روی هر نامرد بی رحمی رو سفید میکنه ، از وقتی شرکت خصوصی شده به اسم شرکت سعد آباد در تهران ، هر جور ظلمی که خاستند باهامون کردن ، آقا تو رو هر کی می پرسید رسیدگی کنید بخدا ما گناه داریم این چه قرار داد حیوانی است که با ما بسته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
این کارای اسرائیل به نفع ماست چون همه شون مجبور میشن بچسبن به ما
آخرین اخبار