سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۵۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، بیان کرد: ۵۴۸ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

او افزود: در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۳۸ هزار و ۹۴۰ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۵ هزار و ۷۴۰ نفر رسید.

طاهری اظهار داشت: همچنین با فوت ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و ۹۹۰ نفر رسیده است.

این مسئول گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۹۶۹ مورد بود که ۱۷۸ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان عنوان کرد: هم اکنون ۲۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۰ بیمار وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۶۷۷، بهار ۸۶۹، تویسرکان ۹۴۶، رزن ۶۸۴، درگزین ۲۵۴، فامنین ۲۹۱ و کبودراهنگ ۹۴۰ نفر است.

او افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۸۳۷ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۶۵ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۷۹۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

طاهری اظهار داشت: هم اینک شهرستان‌های بهار و اسدآباد در وضعیت قرمز و سایر شهرستان‌های این استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.