مسئول کمیته بازرسی ستاد مقابله با کرونا از رعایت ۹۸ درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی در دستگاه‌های دولتی استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  احسان شهابی مسئول کمیته بازرسی ستاد مقابله با کرونا گفت: این نتیجه در پی بازرسی توسط ۲ تیم مجزا اعزامی به دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها و بازرسی از ۵۵ دستگاه استانی و بیش از ۵۰ دستگاه شهرستانی در فروردین ماه حاصل شده است.

او افزود: در این بازرسی با تذکر به دستگاه‌هایی که الزامات و محدودیت‌ها را ناقص اجرا کرده بودند از مدیران تمامی دستگاه‌ها خواسته شد در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی، افزایش خدمات الکترونیکی و کاهش حضور ارباب رجوع در ادارات دولتی، انجام وظیفه کنند.

مسئول کمیته بازرسی ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا استان همدان اعلام کرد: بازرسی‌ها از ادارات و سازمان‌های دولتی به شکل مستمر در حال پیگیری است و مدیران موظف به رعایت دستورالعمل‌ها و اجرای مصوبات ستاد در حوزه مدیریتی به صورت کامل هستند.

برابر آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی همدان هم اینک ۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۶ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۶۴۸، بهار ۸۴۹، تویسرکان ۹۳۳، رزن ۶۷۴، درگزین ۲۴۹، فامنین ۲۸۶ و کبودراهنگ ۹۲۹ نفر است.

او افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۷۸۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۰ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۶۶۲ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

هم اینک شهرستان تویسرکان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.