توسعه بازی Call of Duty 2021 توسط Sledgehammer Games

اخبار منتشر شده در فضای مجازی خبر از توسعه بازی Call of Duty 2021 توسط شرکت Sledgehammer Games می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای، بازی ندای وظیفه یا همان Call of Duty را به صورت حرفه‌ای در اوقات فراغت خود بازی می‌کنند و علاقه بسیار زیادی به این بازی دارند.

چندی پیش نیز اخباری مبنی بر توسعه بازی 2021 Call of Duty شنیده شده که قرار است توسط شرکت بازی ساز Sledgehammer Games پس از چند سال توسعه پیدا کند و شرکت بازی ساز اکتیویژن هم قرار بود سرمایه‌گذاری خوبی را به عنوان توسعه دهنده دیگر برای این بازی رایانه‌ای انجام دهد.

شرکت بازی ساز اکتیویژن در اوایل سال جاری تایید کرد که Call of Duty جدید این فصل را به صورت جذاب تری قرار است منتشر کند و طبق گفته کارشناسان ناشر در بسیاری از جزئیات مربوط به این بازی بسیار قرار است دقت شود تا توسعه دهنده بازی دلچسبی را برای کاربران فراهم کند.


بیشتر بخوانید


در حال حاضر شایعات حاکی از آن است که Sledgehammer Games در حال ساخت Call of Duty ۲۰۲۱ است و قرار است این بازی در آینده نزدیک به بازار عرضه شود تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

توسعه بازی Call of Duty 2021 توسط Sledgehammer Games

اکتیویژن تایید کرده که Sledgehammer در واقع Call of Duty ۲۰۲۱ را توسعه می‌دهد و بازی بسیار زیبایی ساخته می‌شود. همچنین تایید کرده که Sledgehammer در حال تهیه استودیویی جدید در تورنتو برای کمک به تیم‌های دیگر در استرالیا و کالیفرنیا نیز است.

بازی Call of Duty ۲۰۲۱ چه زمانی منتشر می‌شود؟

در حال حاضر کاربران منتظر اکران برتر Call of Duty امسال هستند و توسعه قرار است توسط استودیو بازی سازی Sledgehammer Games انجام شود و بازی برای انتشار پاییزی خود با سرعت مناسبی در حال توسعه است.

این کوتاه‌ترین چرخه توسعه بازی‌های Call of Duty از اوایل سال ۲۰۱۰ است و استودیو Sledgehammer به عنوان سومین توسعه دهنده اصلی Call of Duty اضافه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار