رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان به مناسبت روز جهانی قدس دو نمایشگاه در شهر سنندج برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام علیرضا کاوه رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج اظهار کرد: دو نمایشگاه ویژه روز قدس با چهل پوستر جدید موضوعی در فضای باز در شهر سنندج برپا می‌شود.

او با اشاره به دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت روز قدس، افزود: صدور بیانیه به‌منظور ابراز انزجار از غاصبان ددمنش استکبار و در حمایت از همه مظلومان توسط هیئات مذهبی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی با تولید محتوا در خصوص روز قدس از برنامه‌های این اداره‌کل در استان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج یادآور شد: قدس شریف خار چشم ددمنشان و ایادی استکبار است و ملت مسلمان و آزاده تحت هیچ شرایطی دست از حمایت قدس و مردم مظلوم فلسطین نخواهند کشید و امسال نیز با وجود تمام موانع و شرایط حاکم، با مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی پیام آزادگی قدس را بار دیگر به گوش همه ابلاغ خواهیم کرد.

او همچنین به فضیلت شب قدر اشاره کرد و گفت: به تعبیر قرآن کریم شب قدر شبی است که از هزار سال افضل‌تر است، پس سزاوار است قدر روز‌ها و شب‌های قدر را با تلاوت قرآن، ادعیه و اعمال وارده بدانیم و با تضرع به درگاه حضرت حق، ضمن طلب عفو و درخواست بهترین تقدیر‌ها را داشته باشیم.

حجت الاسلام کاوه با تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) عنوان کرد: یکی از برکات ماه مبارک رمضان، رصد بیشتر زندگی و سیره اهل بیت علیهم‌السلام است بگونه‌ای که باکنکاش درباره سبک و سیاق زندگی ائمه اطهار روش و منش آن‌ها را باید به عنوان الگوی خود قرار دهیم تا با الگوبرداری از مرام این اسوه‌های آسمانی مسیر زندگی خود را به اهل بیت نزدیکتر کنیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

برچسب ها: روز قدس ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.