۲ عنوان کتاب نمایشی با نام‌های «هفت تا یک» و «هفت تا دو» امروز در آیینی با حضور جمعی از مسئولان استانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل انتشار این کتاب‌ها را در زمینه‌سازی برای ارتقای سطح کمی و کیفی نمایشنامه‌نویسی ارزشمندو تاثیرگذار دانست و گفت: آثار هنرمندانی که به صورت کتاب چاپ می‌شود، از ماندگاری بیشتری برخوردار است.

او افزود: آثار هنرمندان استان اردبیل با این کار ارزشمند در تمامی کشور در اختیار هنرمندان و گروه‌های نمایشی قرار می‌گیرد و به طور قطع موجب خواهد شد تا هنرمندان و نویسندگان استان به فکر تولید آثار نمایشی دیگر باشند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل نیز با بیان اینکه انتشار آثار هنرمندان و نویسندگان استان در اولویت برنامه‌های این انجمن است، اظهار کرد: چهار مجموعه نمایشی از آثار نویسندگان استان تاکنون منتشر شده است و امید می‌رود در سال‌های آتی هم تداوم داشته باشد.

محمدتقی اسماعیلی با قدردانی از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: چهار عنوان نمایشنامه در این کتاب از چهار نویسنده و نمایشنامه‌نویس استان منتشر شده است.

دفتر آخر نوشته روح‌الله حبیب‌زاده، مگس دیوانه نوشته محمد سیمزاری، خالچا قوشی نوشته محمدتقی اسماعیلی، من من نوشته احمد مسرت، دندان ژنرال نوشته رضا بهشتی، شکوفه‌های پژمرده نوشته اردشیر عابدی، پری‌زاد نوشته مجید برجعلی‌زاده، تو را از من گرفتی نوشته اکبر صادقی، چند روایت از چند زندگی مرتبط نوشته مسعود محمدی قنبرلو، در آن شب زمستانی نوشته میرعظیم رفیق‌نیا، ستاره‌هایی به رنگ تاول نوشته فاطمه عظیمی، ایستگاه هفتم نوشته اسماعیل غنی‌زاده، دیوار سوار نوشته حسین قربان‌زاده خیاوی و نیشیگیگوی نوشته سپهر دادمان عناوین نمایشنامه‌های منتشر شده در مجموعه هفت تا یک و هفت تا دو است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.