تاریخ عرضه محصولات جدید هوآوی فاش شد

براساس خبرهای منتشر شده قرار است شرکت هوآوی در ماه های می و ژوئن سال جاری محصولات جدید خود را معرفی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گیز مو چاینا؛ ماه گذشته، شرکت هوآوی دو محصول عمده خود که HUAWEI Smart Screen V Series 2021 و دستبند هوشمند هوآوی بند ۶ بودند را در چین معرفی کرد. اکنون و طبق گزارشات منتشر شده این شرکت قصد دارد محصولات بیشتری را در ماه می‌و ژوئن به بازار فناوری معرفی کند که می‌توان به میت‌پد پرو ۲ و سری واچ ۳ اشاره کرد.

یک منبع آگاه به نام «Changan Digital King» در شبکه اجتماعی پینی Weibo تاریخ معرفی نه یک محصول بلکه شش محصول جدید آینده هوآوی را فاش کرده است. دو مورد از آن‌ها در ماه می‌ رونمایی خواهند شد و چهار مورد دیگر در ماه ژوئن معرفی خواهند شد.


بیشتر بخوانید


نام و تاریخ عرضه محصولات شرکت هوآوی

تاریخ ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت)

ساعت هوشمند مخصوص کودکان 4X New Bright Model

هوآوی Body Fat Scale 3 Pro

تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد)

هوآوی MatePad Pro2

ساعت هوشمند Watch3

ساعت هوشمند Watch3 Pro

تاریخ ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد)

لپ تاپ MateBook

تاریخ عرضه محصولات جدید هوآوی به بیرون درز کرد

ویژگی محصولات جدید

از بین تمام محصولات، فقط اطلاعاتی در مورد هوآوی واچ ۳ و هوآوی میت‌پد پرو ۲ گفته شده است. این دستگاه‌ها با سیستم HarmonyOS عرضه شده و آن را اجرا می‌کنند و مورد دوم انتظار می‌رود اولین محصول هوآوی باشد که با سیستم عامل داخلی این شرکت را به طور پیش فرض و خارج از جعبه عرضه می‌شود.

تاریخ عرضه محصولات جدید هوآوی به بیرون درز کرد

تبلت میت‌پد پرو ۲ در دو اندازه (۱۲.۲ اینچ، ۱۲.۶ اینچ) عرضه خواهد شد که به تراشه HiSilicon Kirin 9000 SoC مجهز است. از طرف دیگر، ساعت‌های هوشمند توسط برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی خواهند شد و نسخه‌ای برای پشتیبانی از eSIM نیز خواهند داشت.

تاریخ عرضه محصولات جدید هوآوی به بیرون درز کرد

نسخه جدید ساعت مخصوص کودکان HUAWEI Children’s Watch 4X فقط از نظر رنگ با مدل قبلی متفاوت است، لپ تاپ جدیدی هم از سری میت‌بوک معرفی خواهد شد که انتظار می‌رود میت‌بوک ۱۶ باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار