جدال اپیک گیمز و اپل همچنان ادامه دارد

اخبار منتشر شده در فضای مجازی خبر از حضور تیم کوک در دادگاه بعدی این شرکت می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود شش ماه پیش بود که شرکت اپل به طور ناگهانی بازی Fortnite را از فروشگاه اپ استور حذف کرد. شرکت اپل علت این اقدام خود را نقض کردن قوانین این شرکت توسط فروشگاه اپیک گیمز اعلام کرد. طبق اعلام اپل فروشگاه اپیک گیمز هنگامی که کاربر قصد پرداخت‌ درون برنامه‌ای در این فروشگاه را داشت، به جای انتقال کاربر به صفحه فروشگاه اپ استور آن‌ها ار به درگاه پرداخت خود منتقل می‌کرد و به این ترتیب شرکت اپل هیچ درآمدی از خریدهای کاربران بدست نمی‌آورد. به این ترتیب اپل فروشگاه اپیگ گیمز را از فروشگاه خود حذف کرد و اپیک گیمز نیز تصمیم گرفت از اپل شکایت کند.

درگیری اپیک گیمز و اپل

حضور تیم کوک در دادگاه شکایت اپیک گیمز

با شکایت شرکت اپیک گیمز اپل به دادگاه احضار شد اما بنابر دلایلی که این شرکت برای حذف اپلیکیشن اپیک گیمز آورده بود دادگاه به تاریخ دیگری موکول شد. به تازگی نیز اطلاعاتی درباره دادگاه آینده این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند قرار است در دادگاه بعدی شرکت اپل و فروشگاه اپیک گیمز تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل و مدیرعامل اپیک گیمز حضور خواهد داشت و قرار است در این دادگاه تیم کوک اسنادی را به دادگاه ارائه دهد که طبق اعلام خودش قرار است باعث پیروزی او و شرکتش در دادگاه شود.

با این حال هنوز وضعیت درگیری پیک گیمز با شرکت اپل مشخص نیست و باید تا زمان برگزاری رسمی دادگاه این دو شرکت بزرگ منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، اپیک گیمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار