بندری گفت: در بحث زیرساخت‌ها اولویت با حوزه آب شرب است و بخش فاضلاب مشکلات جدی و اعتبارات بسیار کلانی نیاز دارد.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حجم بسیار زیادی از اعتبارات شورای راهبردی باید به زیرساخت‌های این شهرستان اختصاص پیدا کند و در بحث زیرساخت‌ها اولویت با حوزه آب شرب است و بخش فاضلاب مشکلات جدی و اعتبارات بسیار کلانی نیاز دارد.

او افزود: مصوبات بسیار خوبی به تصویب رسید که همه دستگاه‌های متولی و ذی‌ربط باید برای اجرای آن‌ها همکاری و تلاش کنند و بر اساس مصوبه مدیریت بحران، آب جنوب شرق باید همکاری لازم برای احداث فنداسیون و نصب پمپ‌ها و آبرسانی به روستای گُرگُر را داشته باشد تا شرکت آبفا نسبت به نصب تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کند.

بندری ادامه داد: با توجه به توسعه  نداشتن شبکه آب در برخی مناطق ماهشهر و افت فشار در این مناطق، آب و فاضلاب استان برای جذب و تخصیص اعتبارات لازم به منظور اجرای طرح توسعه شبکه اقدام کند و با توجه به مشکلات و افت فشار در شبکه آب شرب شهرک شهید رجایی، مقرر شد مشاور آب استان ظرف هفته آینده موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام کند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر تصریح کرد: همچنین برای حل مشکل آب شهرک صنعتی و شهرک شهید مدنی، در اولین فرصت جلسه‌ای با حضور مدیران آب و فاضلاب، شهرک صنعتی، بخشدار مرکزی ماهشهر و دهیار شهرک مدنی برگزار شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: مجری طرح آب نیز باید برای تکمیل فیلتراسیون و پایپینگ تأسیسات آب بندر امام خمینی (ره) اقدام لازم را صورت دهد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آب شرب ، تامین آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.