فرماندار دشت آزادگان حل مشکل افت فشار و بروزرسانی تاسیسات آبرسانی مهمترین مشکل اهالی شهرستان دشت آزادگان است.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان آب و برق خوزستان در خصوص تامین آب شرب سالم و همچنین حل مشکلات آب شهرستان، گفت: حل مشکل افت فشار آب و بروزرسانی تاسیسات آبرسانی مهمترین مشکل اهالی دشت آزادگان است.

او مهمترین مشکلات آب شرب شهرستان را رفع مشکل افت فشار آب شرب در تاسیسات امام علی (ع)، شهدای جهاد، سید الشهدای یزد نو هویزه و حمیدیه و همچنین نیاز بروز رسانی تاسیسات آبفای شهرستان اعلام کرد و افزود: با توجه به گرمای هوا و کمبود آب پشت سد‌ها و لزوم تامین به موقع آب شرب مردم و همچنین جلوگیری از هرگونه کمبود فشار باید تلاش کنیم.

سیلاوی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع مشکلات مذکور مستلزم پشتیبانی سازمان آب و برق خوزستان است، اظهار داشت: با برنامه ریزی مدون می‌توان این مشکلات را مرتفع کرد که در این خصوص پیشنهاد می‌کنیم این تاسیسات به تاسیسات آب غدیر متصل تا معضلات بطور اساسی رفع شوند.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: به منظور خدمات رسانی مطلوب‌تر به مشترکان آب و همچنین مشاهداتی که از تاسیسات آب شهرستان و تصفیه خانه موجود داشتیم بروزرسانی این تاسیسات امری ضروری است تا مشکلات کمیت و کیفیت آب، به یاری خداوند کاملاً مرتفع شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.